Close
Sök
Filters

Konsumentbeteende

Consumer insight, konsumentbeteendetrender har tillsammans med Design management idag skapat nya roller inom trendforskningen. Att förstå hur världens konsumenter ändrar sina beteenden är grundläggande för hur vi väljer att bygga framtida strategier för sortiment, tjänster, kommunikation och försäljning. Vidare är Design Management en fördjupning inom produktutvecklingen och med direkt koppling till nya konsumentbeteenden, som röd tråd genom hela produktutvecklingsfasen, vidare tillbaka till marknad, kommunikation och försäljning. Här utvecklas synergier och samarbeten i företagen idag, just för att säkerställa att alla strävar åt samma håll. Vi ser en starkt ökad efterfrågan gällande både consumer insight trendbevakning, liksom design som strategiskt redskap för framgång. Våra consumer insight seminarie, Next Strategy är välbesökta forum för alla typer av företag som vänder sig till globala konsumenter. Se gärna vår rubrik "Seminars" vad som kommer härnäst!

Visa som Grid Lista
Sortera på
Visa per sida

OvN Vision, consumer insight

En årsbok för 2019. Konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design. Macrotrenderna i 2019 årsbok är;

- Live for tomorrow
- The lightness of being
- Team human
- The mixed now

En årsbok som är ett kommersiellt strategiskt verktyg för sortiment och marknadsstrategi inom konsumentvaror och tjänster.
24 500,00 SEK

OvN Vision, consumer insight

En årsbok för 2020. Konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design.

261 sidor
1 poster
1 USB med pfd på hela boken
24 500,00 SEK

Viewpoint

Nyhet - 4 nummer per år: Viewpoint Magazine utökas till Viewpoint Design och Viewpoint Colour varannan utgåva. Ett utökat strategiskt innehåll, oumbärligt arbetsredskap för dig som måste hålla dig á jour med färg- & designrelaterade marknads- och businesstrender. Magasinet ger värdefull input gällande hur vi påverkas av globala konsumtionsförändringar inom samhälle, hälsa, produktdesign, teknik, arkitektur, mat & dryck och vad detta innebär för varumärken, handel och kommunikation. Varje utgåva har ett speciellt tema med kort- och långsiktig 6-18 mån strategisk framförhållning.
3 110,00 SEK

Viewpoint Colour

Viewpoint Colour, professionellt magasin för produktutveckling, färgtrender och innovation med 6-18 månaders strategisk framförhållning. Pantone referenser, färgkartor. Utkommer 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
1 645,00 SEK

Viewpoint Design

Viewpoint Design Magazine, designtrender för kreatörer, produktutvecklare, kommunikatörer med 6-24 månaders tidslinje. Beteendetrender påverkar design, vi läser av vår tid. Publiceras 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
1 645,00 SEK

Filtrera

Filter by:

Rensa alla

Navigation

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.