Close
Sök
Filters

Trendhouse

Visa som Grid Lista
Sortera på
Visa per sida

Trendhouse Casual & Athleisure

Spring/Summer 2021 Athleisure and casualwear has been a game-changer for the fashion industry. A 'super trend', it has dominated the global apparel market and touched many categories, from beauty to travel. Fuelled by the rise of wellness and a move to healthier, active lifestyles, athleisure has seen the sportswear market grow 42% in the last eight years. Now valued globally at $270bn dollars, athleisure has steadily stolen market share from non-athletic apparel as more people choose a more sports influenced style, whether working out or not.
The deign ethos is “can it make life better” Easier, comfortable, flexable, stylish, all key watch words for this market sector.

Ath leisure and casual wear markets continue to grow and evolve. New generations of consumers require a lot more versatility and functionality from there wardrobes. Garments have to be multi purpose and allow ease and luxurious comfort all at the same time.
With much expectation from everyday garments brands and designers, they have to ensure that every last detail, fabrication and design is meticulously considered and thought through.

Its here to stay and is a lifestyle not a style trend.
14 560,00 SEK

Trendhouse Casual & Athleisure

Autumn/Winter 2020-21, Athleisure and casualwear has been a game-changer for the fashion industry. A 'super trend', it has dominated the global apparel market and touched many categories, from beauty to travel. Fuelled by the rise of wellness and a move to healthier, active lifestyles, athleisure has seen the sportswear market grow 42% in the last eight years. Now valued globally at $270bn dollars, athleisure has steadily stolen market share from non-athletic apparel as more people choose a more sports influenced style, whether working out or not.
The deign ethos is “can it make life better” Easier, comfortable, flexable, stylish, all key watch words for this market sector.

Ath leisure and casual wear markets continue to grow and evolve. New generations of consumers require a lot more versatility and functionality from there wardrobes. Garments have to be multi purpose and allow ease and luxurious comfort all at the same time.
With much expectation from everyday garments brands and designers, they have to ensure that every last detail, fabrication and design is meticulously considered and thought through.

Its here to stay and is a lifestyle not a style trend.
14 560,00 SEK

Trendhouse Youth Lifestyle

Höst/vinter 2020-21, andra säsongen av vår nya trendbok som analyserar design för GenZ's.

GenZ - Youth Färg-trendguide med inspiration för designers och marknadsförare som söker en designstrategi som verkligen är relevant för denna mycket oberoende, kraftfulla och inflytelserika generation.
14 560,00 SEK

Trendhouse Kids

Höst/vinter 2021, Trendhouse har utformat en helt ny typ av trendbok som tar ett steg vidare gentemot alla andra publikationer på marknaden. Genom lärdomar från ungdomar i åldern 3-12 år och deras "millennial" föräldrar, har vi fått en produkt, som ställer samma krav på analys som för dam och herr. Kidswear är unikt i sitt tillvägagångssätt, men är fortfarande ett pragmatiskt verktyg som är lätt att använda och anpassar sig till företagens befintliga merchandising- och tillverkningssystem, samtidigt som det fortfarande är något som är väldigt nytt för designstrategi.
Produkten är byggd i logiska produktutvecklingsstadier för att ge en tydlig och fullständig översikt över vad som är viktigt under kommande säsong. Tack vare noggrann analys kan vi ge dig tydliga och exakta riktningar och svar.
14 560,00 SEK

Trendhouse Kids

Vår/Sommar 2020, Vi på Trendhouse har utformat en helt ny typ av trendbok som tar ett steg vidare gentemot alla andra publikationer på marknaden. Genom lärdomar från ungdomar i åldern 3-12 år och deras "millennial" föräldrar, har vi fått en produkt, som ställer samma krav på analys som för dam och herr. Kidswear är unikt i sitt tillvägagångssätt, men är fortfarande ett pragmatiskt verktyg som är lätt att använda och anpassar sig till företagens befintliga merchandising- och tillverkningssystem, samtidigt som det fortfarande är något som är väldigt nytt för designstrategi.
Produkten är byggd i logiska produktutvecklingsstadier för att ge en tydlig och fullständig översikt över vad som är viktigt under kommande säsong. Tack vare noggrann analys kan vi ge dig tydliga och exakta riktningar och svar.
14 560,00 SEK

Trendhouse Youth Lifestyle

Vår/sommar 2020 YOUTH LIFESTYLE är en trendanalys för design och lifestyle för GenZ's.

GenZ - Youth Färg-trendguide med inspiration för designers och marknadsförare som söker en designstrategi som verkligen är relevant för denna mycket oberoende, kraftfulla och inflytelserika generation.
14 560,00 SEK

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.