Close
Sök
Filters

Konsumentbeteende

Consumer insight, konsumentbeteendetrender har tillsammans med Design management idag skapat nya roller inom trendforskningen. Att förstå hur världens konsumenter ändrar sina beteenden är grundläggande för hur vi väljer att bygga framtida strategier för sortiment, tjänster, kommunikation och försäljning. Vidare är Design Management en fördjupning inom produktutvecklingen och med direkt koppling till nya konsumentbeteenden, som röd tråd genom hela produktutvecklingsfasen, vidare tillbaka till marknad, kommunikation och försäljning. Här utvecklas synergier och samarbeten i företagen idag, just för att säkerställa att alla strävar åt samma håll. Vi ser en starkt ökad efterfrågan gällande både consumer insight trendbevakning, liksom design som strategiskt redskap för framgång. Våra consumer insight seminarie, Next Strategy är välbesökta forum för alla typer av företag som vänder sig till globala konsumenter. Se gärna vår rubrik "Seminars" vad som kommer härnäst!

Visa som Grid Lista
Sortera på
Visa per sida

Carlin Impulses Book+Ebook

Vår/Sommar 2022 Carlin Impulses är en övergripande trendbok som beskriver livsstils-influenserna för konsumentprodukter. Tydliga referenser som förstärker trenden, både kommersiella exempel, konstnärliga referenser och utställningar.
22 660,00 SEK

Carlin Impulses Book+Ebook

Höst/Vinter 2022-23
Carlin Impulses är en övergripande trendbok som beskriver livsstils-influenserna för konsumentprodukter. Tydliga referenser som förstärker trenden, både kommersiella exempel, konstnärliga referenser och utställningar.
22 660,00 SEK

OvN Vision 2022, consumer insight

Designstrategi för 2022 med tydliga konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design:
1. The Speed of Change
2. Laws of Nature
3. Future World History
4. Encoded Reality
Läcker omfattande bok med 274 sidor,samt 1 USB med PDF för intern delning av trendanalysen.
25 145,00 SEK

OvN Vision Bok inkl. PDF

2023 - årsbok inkl. pdf.
Designstrategi för 2023 med tydliga konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design:
1. Nature First
2. Empowerment
3. Universal Healing
4. Decentralised World
Läcker omfattande bok med 262 sidor,samt 1 USB med PDF för intern delning av trendanalysen.
24 200,00 SEK

OvN Vision Digital, CMF Box and pdf

2023 - digital version + pdf, materialbox och 4 updates ingår.
Designstrategi för 2023 med tydliga konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design:
1. Nature First
2. Empowerment
3. Universal Healing
4. Decentralised World
Läcker omfattande konsumenttrend i digitalt format, med leverans av en box innehållande materialprover samt att du får 4 uppdaterings mail.
34 500,00 SEK

Radical Matter book

Vad är framtidens Material- ny bok av tidigare talare på Next Strategy. Vilka material ska vi göra framtidens produkter av? Frågor som söker svar och är avgörande för alla företag där cirkulär ekonomi/produktion står på agendan (alla?) Hållbarhet utifrån materialets perspektiv. En måste-läsa-bok som ger dig åtta “Big Ideas” som formar val av material, design- och produktionsprocesser för designers idag och under överskådlig framtid. Boken är tydlig, lättförståelig och har 6 fallstudier och intervju med experter från industrin. En guide till att designa en bättre värld, hur en designer förstår hur man kopplar material med produktion, hur distributionen planeras och konsumentens användning.
290,00 SEK

Viewpoint Colour

Viewpoint Colour, professionellt magasin för produktutveckling, färgtrender och innovation med 6-18 månaders strategisk framförhållning. Pantone referenser, färgkartor. Utkommer 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
1 695,00 SEK

Filtrera

Filter by:

Rensa alla

Navigation

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.