Prenumeration 6 utgåvor/år.
Internationellt cutting-edge interiörmagasin som smälter samman brittisk och amerikansk journalism med stilfull, italiensk estetisk känsla. Frame är klockren för dig som är interiördesigner och även en riktig godbit för dig som arbetar med arkitektur, produktdesign, butikskommunikation mm. Inspirerande och överraskande!
Prenumeration 2/år.
Kid's wear är ett samtida magasin med hög trendfaktor och kreativa bildsekvenser. Design och innehåll är banbrytande inom sitt område för barn. Presenterar de senaste trenderna för mode, livsstil och kultur. Även foton med fokus på säsongens ”highlights”. Engelsk text.
Designmagasin för prenumeration 4/år för inredningsindustri, från industriella produkter till textil och inredning. Lyxig kvalitet och generöst format (34,5 x 24,5 cm) med stor mängd inspirationsbilder och kreativa reportage.
Innehåller trendfärger uppdelat i teman !
Next Look CLOSE-UP KIDS!
Barnmodetrenderna från de ledande Catwalk-visningarna och mässorna för barn/junior. Särskild fokus på mässorna Florentine Pitti event och Fimi i Valencia. Kids är uppdelad i 2 huvudområden: Pojk resp. Flick med uppdelning på produktkategorier för snabb överblick och känsla för barnmodetrenden och alla detaljer: Ytterplagg, Stickat, Casualwear till de lite mer välklädda. Även accessoarer som skor, väskor, ryggsäckar och kepsar/mössor. En bra överblick över alla de främsta internationella varumärkerna inom barnkläder för tjejer & killar.
Subscription 2 issues/year, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 1/2year, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 4/†r, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Prenumeration 2/år, next look CLOSE UP combines the results of demanding and profound analysis of the most important shows worldwide with detailed views on the highlights - just CLOSE UP and TREND both!
Detaljtrend-magasin för alla som är intresserade av detaljer, mönster och skärningar kring väskor och accessoarer. Fördelade per designernamn. Ett urval av de mest intressanta accessoarerna och kollektionerna i fokuserad presentation.
Detaljtrend-magasin för alla som är intresserade av detaljer, mönster och skärningar kring plagg och accessoarer. Fördelade per designernamn. Ett urval av de mest intressanta plaggen och kollektionerna i fokuserad presentation.
Into The Wild är titeln på senaste utgåvan no 4 som publiceras av Li Edelkoort. Talking Textiles magasin riktar sig till textilindustrin, hur mode och inredningsindustrin återigen intresserar sig för tyger och kvaliteter och hur designstudenter är mer intresserade av tekniker och material. Publicerad september 2019.
Starta en prenumeration idag och få två extra nummer av utan kostnad! Publiceras 4 gånger/år. Detta är ett tidigt och högklassigt trendmagasin för DAM trender. Med fokus på Styling inkl. färger, trendteman, materialinspiration, stylingideer och enskilda plagg med detaljer.
DE BÄSTA BUTIKSMILJÖERNA, DE LÄCKRASTE PLAGGEN. Allt i det generösa stora formatet med ett internationellt perspektiv
VÄLFOTOGRAFERAT.. presenteras det senaste inom mode, skor och accessoarer för den kräsne! Målgrupp: Herr, Dam, Accessoarer, Butiksindredare, alla andra som uppskattar läckra modemagasin !
WeAr innehåller trendrapporter samt reportage från hetaste städerna och dess shopping: ett måste bland dina prenumerationer!
Textile View trendpublikation är vårt bästsäljande designmagasin för mode! Prenumeration 4 nr per år, ger dig Herr och Dam modetrender vad gäller färger (Pantone-ref.), material, dekor, styling och koncept. Ansvarig utgivare är David Shah. Här har du ett professionellt trendmagasin som hjälper er vid kollektionsuppbyggnaden: från färg till färdigt plagg.
View2 trendanalys av David Shah' team. Style, färger, moodboards & materialval. Utkommer 2 utgåvor/år
Designers, produktutvecklare, inköpare: på samma sätt som ViewTextile för herr/dammode, är View2 en kontinuerlig analys av flera trendsäsonger samtidigt, kort och lång framförhållning. Inkl. Pantone-ref. för enkelt vidare designarbete och sortimentsplanering.
Viewpoint Colour, professionellt magasin för produktutveckling, färgtrender och innovation med 6-18 månaders strategisk framförhållning. Pantone referenser, färgkartor. Utkommer 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
Viewpoint Design Magazine, designtrender för kreatörer, produktutvecklare, kommunikatörer med 6-24 månaders tidslinje. Beteendetrender påverkar design, vi läser av vår tid. Publiceras 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
Viewpoint Design & Colour är vårt mest strategiska design- och trendmagasin för kreatörer och innovation. Ett utökat strategiskt innehåll, oumbärligt arbetsredskap för dig som måste hålla dig á jour med färg- & designrelaterade marknads- och produktutvecklingstrender. Magasinet ger värdefull input gällande hur vi påverkas av globala konsumtionsförändringar inom samhälle, hälsa, produktdesign, teknik, arkitektur, mat & dryck och vad detta innebär för varumärken, handel och kommunikation. Varje utgåva har ett speciellt tema med kort- och långsiktig 6-18 mån strategisk framförhållning.
Starta en prenumeration idag och få ett extra nummer av varje titel utan kostnad! Publiceras 6 gånger/år. Kombination av 2 magasinstitlar signerade David Shah. Om man skulle välja ett trendmagasin som får kallas modebibel, är det View Textile. Magasinet har utökats med 2 renodlade street/denim/casual sportutgåvor/år - View2.
Tidig analys med fokus på sport, casual och jeans för dam/herr/barn.