Close
Sök
Filters
Viewpoint Colour, professionellt magasin för produktutveckling, färgtrender och innovation med 6-18 månaders strategisk framförhållning. Pantone referenser, färgkartor. Utkommer 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
Artikelnr: WPR1213
  • *
  • *
2 048,00 SEK

✓ 2-4 dgr leveranstid ✓ Order före 12:00 hanteras samma dag
✓ Säker och lätt betalning via Klarna ✓ Snabb kundsupport

Publiceras 2 utgåvor per år: juni/december
Målgrupp: CMF, färg, produktutveckling, design inom konsumentprodukter, förpackning och kommunikation
Framförhållning: 12 mån
Ursprungsland: Holland

VIEWPOINT COLOR 17 - PLEASURE!

This issue of Viewpoint Color Magazine is about pleasure and all the things that bring us pleasure. As worries grow, from climate change to economic instability, we instinctively gravitate toward moments of comfort. The role of pleasure in our lives is becoming more vital than ever. Whether it’s the comfort of food, the escape of entertainment, or the calm of simplicity, pleasure offers a powerful relieve to the pressures of modern life.

 

 

Publiceras 2 utgåvor per år: juni/december
Målgrupp: CMF, färg, produktutveckling, design inom konsumentprodukter, förpackning och kommunikation
Framförhållning: 12 mån
Ursprungsland: Holland

VIEWPOINT COLOR 17 - PLEASURE!

This issue of Viewpoint Color Magazine is about pleasure and all the things that bring us pleasure. As worries grow, from climate change to economic instability, we instinctively gravitate toward moments of comfort. The role of pleasure in our lives is becoming more vital than ever. Whether it’s the comfort of food, the escape of entertainment, or the calm of simplicity, pleasure offers a powerful relieve to the pressures of modern life.

 

 

Specifikationer
Produkttyp Magasin, Magasin
Filtrera efter Herr, Dam, Affärsstrategi, Färg, Färgutbildning, Design, Tyg, Industridesign, Livsstil, Förpackningsdesign, Övriga material, Detaljhandel
Specifikationer
Produkttyp Magasin, Magasin
Filtrera efter Herr, Dam, Affärsstrategi, Färg, Färgutbildning, Design, Tyg, Industridesign, Livsstil, Förpackningsdesign, Övriga material, Detaljhandel
Kunder som köpte denna köpte också

Radical Matter book

Vad är framtidens Material- ny bok av tidigare talare på Next Strategy. Vilka material ska vi göra framtidens produkter av? Frågor som söker svar och är avgörande för alla företag där cirkulär ekonomi/produktion står på agendan (alla?) Hållbarhet utifrån materialets perspektiv. En måste-läsa-bok som ger dig åtta “Big Ideas” som formar val av material, design- och produktionsprocesser för designers idag och under överskådlig framtid. Boken är tydlig, lättförståelig och har 6 fallstudier och intervju med experter från industrin. En guide till att designa en bättre värld, hur en designer förstår hur man kopplar material med produktion, hur distributionen planeras och konsumentens användning.
290,00 SEK

VIEW MAGAZINE

VIEW magazine, 4 utgåvor per år! Inkluderar trendanalyser för dam- herr- casual & athleisure mode med uppgraderat innehåll. För att möta modebranschens nya utmaningar, delas analyserna upp i fyra sektioner:
The Essentials| Contemporary| Casual & Athleisure| Forward Matter. Välkomna gamla som nya prenumeranter till vad som betraktas som den globala "branschbibeln" för mode.
ERBJUDANDE: teckna prenumeration innan 1 augsti så får du en extra utgåva! (totalt 5 nummer isf 4)
2 796,00 SEK

NYTM Talking Textiles

Utgåva nr 7 - Character
Publiceras av Li Edelkoort, Talking Textiles magasin riktar sig till textilindustrin, hur mode och inredningsindustrin återigen intresserar sig för tyger och kvaliteter och hur designstudenter är mer intresserade av tekniker och material.
770,00 SEK

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.