Close
Sök
Filters

OvN Vision, consumer insight

Tyvärr - denna produkt är inte längre tillgänglig.

En årsbok för 2019. Konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design. Macrotrenderna i 2019 årsbok är;

- Live for tomorrow
- The lightness of being
- Team human
- The mixed now

En årsbok som är ett kommersiellt strategiskt verktyg för sortiment och marknadsstrategi inom konsumentvaror och tjänster.
Artikelnr: OVN125
24 500,00 SEK

✓ 2-4 dgr leveranstid ✓ Order före 12:00 hanteras samma dag
✓ Säker och lätt betalning via Klarna ✓ Snabb kundsupport

CONSUMER INSIGHT för Marknad & Design & Kommunikations-avd. Detta nya favoritområde utforskas här med direkta kopplingar till nya konsumentbeteenden, design och konsekvenser. Ett riktigt bra arbetsredskap med fakta och intuition i en inspirerande och trovärdig kombination. 20/20 OvN designstudio har nu verkat i över ett decenium och har en trogen kundkrets bland några av världens främsta varumärken. 

Holländska Liesbeth Oltmans och Els van Niekerks inspirerar och informerar dig om framtidens tendenser och trender i 20/20 Vision! Deras bakgrund som strateger inom bl.a. Mexx gör att deras praktiska erfarenheter och metod överföras till många typer av företag. För alla som hanterar morgondagens konsumenter och deras behov, oavsett produkt eller tjänst!

20/20 Vision används som en utgångspunkt för strategi för produktutveckling, marknadsmöjligheter och kommunikation in i framtidens marknadsbehov. Gott om exempel och referenser för att förtydliga koncepten. Kontakta oss, så presenterar vi gärna mer ingående boken och dess innehåll! 

Publiceras årligen i mars.

Innehåll:
• Trendanalys
• Consumer insight
• Strategiska koncept
• Design riktning
• Framtida material och färgval

CONSUMER INSIGHT för Marknad & Design & Kommunikations-avd. Detta nya favoritområde utforskas här med direkta kopplingar till nya konsumentbeteenden, design och konsekvenser. Ett riktigt bra arbetsredskap med fakta och intuition i en inspirerande och trovärdig kombination. 20/20 OvN designstudio har nu verkat i över ett decenium och har en trogen kundkrets bland några av världens främsta varumärken. 

Holländska Liesbeth Oltmans och Els van Niekerks inspirerar och informerar dig om framtidens tendenser och trender i 20/20 Vision! Deras bakgrund som strateger inom bl.a. Mexx gör att deras praktiska erfarenheter och metod överföras till många typer av företag. För alla som hanterar morgondagens konsumenter och deras behov, oavsett produkt eller tjänst!

20/20 Vision används som en utgångspunkt för strategi för produktutveckling, marknadsmöjligheter och kommunikation in i framtidens marknadsbehov. Gott om exempel och referenser för att förtydliga koncepten. Kontakta oss, så presenterar vi gärna mer ingående boken och dess innehåll! 

Publiceras årligen i mars.

Innehåll:
• Trendanalys
• Consumer insight
• Strategiska koncept
• Design riktning
• Framtida material och färgval

Specifikationer
Produkttyp Trend prognoser
Filtrera efter Affärsstrategi, Färg, Konsumentbeteende, Design, Utbildning, Industridesign, Livsstil, Macrotrend, Förpackningsdesign, Strategi
Specifikationer
Produkttyp Trend prognoser
Filtrera efter Affärsstrategi, Färg, Konsumentbeteende, Design, Utbildning, Industridesign, Livsstil, Macrotrend, Förpackningsdesign, Strategi

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.