Close
Sök
Filters

Color Design Workbook

Tyvärr - denna produkt är inte längre tillgänglig.

Handboken för dig som önskar stöd i hur färg skall användas för kommunikation!
Artikelnr: BOK1800
100,00 SEK

✓ 2-4 dgr leveranstid ✓ Order före 12:00 hanteras samma dag
✓ Säker och lätt betalning via Klarna ✓ Snabb kundsupport

Färg påverkar humör och skapar reaktioner. Som en del av Workbook-serien, riktar sig även denna utgåva till läsaren som önskar fördjupning i grunderna om grafisk design. Boken ger dig råd om hur du skall föra samtal med kunder om färg och användandet av färg i presentationer. Bakgrundsinformation om färg, som t.ex. kulturell mening i olika färger är också inkluderad. 

Fakta
Tillhörande CD: nej
Teknisk info: 
Publiceringsår: 2014
Antal sidor: 240 sidor
Språk: engelska
Övrigt:

Färg påverkar humör och skapar reaktioner. Som en del av Workbook-serien, riktar sig även denna utgåva till läsaren som önskar fördjupning i grunderna om grafisk design. Boken ger dig råd om hur du skall föra samtal med kunder om färg och användandet av färg i presentationer. Bakgrundsinformation om färg, som t.ex. kulturell mening i olika färger är också inkluderad. 

Fakta
Tillhörande CD: nej
Teknisk info: 
Publiceringsår: 2014
Antal sidor: 240 sidor
Språk: engelska
Övrigt:

Specifikationer
Produkttyp Bok
Specifikationer
Produkttyp Bok

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.