Close
Sök
Filters

OvN Oltmans van Niekerk

OVN

 

OvN is a collaboration between Liesbeth Oltmans and Els van Niekerk. Both come from a design background and have worked for internationally renowned companies in the fashion and interior industry. They have over fifteen years of experience in concept development and product design.
Oltmans van Niekerk was founded in 2005 and their main activity is customised future research. Their goal is to understand current world trends and issues and to translate these into themes that present a clear sense of direction to those involved in product design. Loved for their strategic way of analysing macro trends and how it evolves into colour, material and product design directions. 

 

Visa som Grid Lista
Sortera på
Visa per sida

OvN Colour Flow, CMF

Colour Flow är Oltmans van Niekerks årliga färg- och materialguide CMF. Color Flow beror direkt på de långsiktiga trenderna som identifieras i den årliga livsstilboken Vision.

Färgflöde visar hur man översätter dessa trender till nya färger och material. Dessa är inte begränsade av säsong eller mode, men försöker analysera färger och material för ett längre och längre perspektiv. Trender med ett långsiktigt inflytande som kan innehålla i fem år eller mer.

Color Flow innehåller visuell och taktil information som väntar på att anpassas till ditt specifika sortiment. Boken ger tydlig färg och materialriktning för alla som arbetar med framtida produktutveckling.
20 950,00 SEK

OvN Colour Flow, CMF

Colour Flow är Oltmans van Niekerks årliga färg- och materialguide CMF. Color Flow beror direkt på de långsiktiga trenderna som identifieras i den årliga livsstilboken Vision.

Färgflöde visar hur man översätter dessa trender till nya färger och material. Dessa är inte begränsade av säsong eller mode, men försöker analysera färger och material för ett längre och längre perspektiv. Trender med ett långsiktigt inflytande som kan innehålla i fem år eller mer.

Color Flow innehåller visuell och taktil information som väntar på att anpassas till ditt specifika sortiment. Boken ger tydlig färg och materialriktning för alla som arbetar med framtida produktutveckling.
20 500,00 SEK

OvN Vision, consumer insight

En årsbok för 2020. Konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design.

261 sidor
1 poster
1 USB med pfd på hela boken
24 500,00 SEK

OvN Vision 2021 consumer insight

Designstrategi för 2021 med tydliga konsumentinsikter presenterat som 4 tydliga beteendetrender, från omvärld till produkt och design.
Läcker omfattande bok med 274 sidor,samt 1 USB med PDF för intern delning av trendanalysen.
24 500,00 SEK

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.